Arròs en foie fresc i verdures/Paella de Foie fresco y verduras

IMG_1443 (2) IMG_1429IMG_1433IMG_1434IMG_1436    IMG_1440 IMG_1442 IMG_1443

Si volem fer un arròs especial podem provar amb aquest, que tan sols es una variació de aquest arròs (https://menjarixarrar.wordpress.com/2015/09/23/arros-de-bolets-covert-de-foie-mi-cuitpaella-de-setas-cubierta-de-foie-mi-cuit/).  Es fa com l’arròs amb foia-mi cuit, però fem servir el foie fresc fregit amb la seua pròpia matèria grassa. Amb aquest greix i l’oli que calga per a completar, fregim la resta de verdures i finalment l’arròs.  El acabat es al gust.

Si queremos hacer una paella especial podemos probar con esta, que es una variación de la paella cubierta de foia mi-cuit (https://menjarixarrar.wordpress.com/2015/09/23/arros-de-bolets-covert-de-foie-mi-cuitpaella-de-setas-cubierta-de-foie-mi-cuit/).  Se utiliza foie crudo o fresco utilizando su aceite como grasa, donde se frie el resto de verduras y finalmente el arroz. queda meloso por la grasa del pato.  El acabado es seco, pero puedes probar meloso o caldoso.